2017-ben összesen 882 ezer éjszakáról „gondoskodott online” a Szallas.hu, minden 4. internetező itt választja ki belföldi úti célját, és több mint 700 ezer vendégértékelés található már az oldalon. A honlapon már a szállások mellett belföldön a térség programkínálatából is kedvezményesen választhatnak az érdeklődők, átlagosan egy-egy úti cél mellé 25 diszkont áras programajánlatot is kapnak a vendégek.

A külföldi országok közül Horvátország, Lengyelország, Románia és Szlovákia a legmeghatározóbb piaca a vállalatnak. A nemrégiben Spanie.pl lengyel versenytársát felvásárló és a romániai Travelminit.ro-ban is tulajdonrészt szerző Szallas.hu 2021-re a közép-kelet-európai régió online szálláspiacának meghatározó szereplőjévé kíván válni. A cég úgy tervezi, hogy 2021-ig a csoportszintű árbevétel fele már külföldről fog származni és meghatározó regionális szereplője lesz az online utazási piacnak.

A következő években további előrelépést tervezünk a külföldi piacokon lévő jelentlétben és a teljes utazási ciklus lefedését célzó termékportfóliónk fejlesztésében és szélesítésében. Az ELITE Programtól azt várjuk, hogy mind modern elméleti tudással, mind a hasonló szakaszban lévő vállalatok közötti gyakorlati tudáscserével hozzájáruljon a további sikeres növekedéshez és a vállalat skálázásával adódó új kihívások folyamatos sikeres megoldásához."


Weboldal: 

https://szallas.hu/

Kapcsolódó hírek: 

Újabb öt hazai cég csatlakozott az ELITE vállalkozásfejlesztési programhoz

Újabb öt magyar vállalat csatlakozott a Budapesti Értéktőzsde és a Londoni Tőzsdecsoport vállalatfinanszírozási ismereteket, cégvezetési módszereket és networking lehetőségeket nyújtó együttműködéséhez, az ELITE Programhoz. Az IT-szolgáltatásokat nyújtó Gloster, az építőipari gépeket értékesítő DM-KER, a légtechnikai fókuszú Columbus Klíma, a Szallas.hu, valamint a munkaruha-textil kereskedő Textura ezennel a képzésben jelenleg résztvevő 12 magyar középvállalat mellé társulhat.

Bővebben